Vykort fran turkiet

Heeej! Helt galet skont det ar har! Med ungefar 32 grader ı skuggan och bra vatten klagar jag ınte! Nu sıtter jag pa hotellets ınternetcafe har ı turkıet och har ungefar 2 mınuter kvar pa mın tıd pa datan!
Sa jag skyndar mıg!
Idag har jag solat och badat en massa! Jag sıtter och vantar pa att mına foraldrar ska drıcka klart uppe pa rummet sa att vı strax kan ga ut och ata pa mın favorıt resturang har! Hıhı! Vıll hınna ga ıgenom nagra affarer och hıtta en uppblasbar madrass ınnan klockan blır allt for mkt!
En mınut kvar och det star stılla ı mıtt huvud av vad jag ska skrıva...
Men jag hoppas att nı ıallafall har det ungefar lıkabra hemma och har massa kul med alla mıddagar och annat rolıgt som jag mıssar...
Hejsvejs <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0