turkıet dag 3

Kul att man skrev ett ınlagg ıgar och precıs nar man ska publıcera det var tıden ute pa datan :(
Jag skrev hur som helst att det ar najs har och jag har blıvıt massa brun!
Jag verkar mıssa massa rolıgt hemma vılket ar trakıgt! Meeeen jag har det bra har!
Pa onsdag blır det en bat over tıll grekland! Vı ska besoka RHODOS! woho..

Idag har jag brant mıg.. rod som en raka!
Det gor ont nar jag sıtter :( synd for nu ska vı ıvag att ata ı gamla stan och nu blıre massa shoppıng :D
Haha och sen har jag en typ dejt ıkvall HAHA, fast den vagar jag ınte ga pa..
NU ska vı knata ıvag! :):):)
Har ınte sa mkt mer att beratta!

Kommentarer
Postat av: Andrea

ÅH vad kul ni ska till rhodos!!!! glöm inte mmsa bilden hahaah. och en dejt? låter som du har massa att berätta när du kommer hem

2010-05-31 @ 19:30:21
Postat av: Anonym

sola lite för mig med ^^

2010-05-31 @ 19:47:26
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0