TJA

Nu sitter Hanna på Arlanda på väg till Turk-landet. Själv sitter jag hemma och är avundsjuk och ska på födelsedagsmiddag snart. Dags att börja duscha och grejer kanskeeee. Är sjukt glad för nu har jag äntligen lämnat in mitt naturarbete och kan stryka det från to-do listan haha :)

Hanna och jag har lovat att vi ska blogga varje dag nu, hon från Turkiet och jag här hemma. Får väl se hur det går men jag har haft lite lust att blogga dom senaste dagarna. Får bli korta inlägg. Som det här.
Nu måste jag skynda skynda lite.

TVÅ MÅNADER TILL RHODOS, 12 dagar till sommarlovet!

Kommentarer
Postat av: hanna

Shıt shıt vı ska ha basta skolavslutnıngen detta ar!! :D puss bebıs <3

2010-05-29 @ 17:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0