PAPERCUT

Jaa det verkar ju inte gå så bra med bloggandet för Hanna, men hon har nog bättre saker för sig än att sitta vid datorn! Jag fortsätter i alla fall, kanske just av den anledningen att jag inte orkar ta tag i mitt svenska tal. Jag gör allt för att slippa.. Idag har jag legat och solat hela eftermiddagen, somnade till och med en stund i solen haha. Har gått och ätit massa goda jordgubbar också eftersom mami och papi har köpt hem masssooor!!

Nu vill jag bara ha torsdag. Imorgon får vi tillbaka våra matteprov, jag är rädd. På fredags ska jag krascha Fruddes mottagning haha. Jag mår bra. 9 dagar till sommarlov, det är bara att bita ihop.

Ps. PAPERCUT är förresten är himla bra låt av APOLLO DRIVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0