LÅNGT?

Hejejejejej det blev inte så himla mycket bloggande igår... Menmen jag gör ett nytt försök idag :) Idag har jag inte gjort något intressant, jag har inte pluggat.. Det som jag behöver gör mest. Det går bra nu, som vanligt.

Hmm.. Nu måste jag kolla när och vad jag skrev senast. Okej, i fredags kväll åt vi middag på Mongolian för att fira Saga, det var supermys och jag snodde efterätt haha, busigt va? Sen drog jag till Becca och chillade med några ett tag innan vi drog till Felix i våran klass och chillade ännu mera fast med andra människor. Det var mysigt fast rätt tråkigt och jag var trött så det blev en tidig kväll för mig. Och alla andra för "festen" dog när jag och Becca drog...

Lördagen gick åt att plugga massor med företagsekonomi för att sedan inte hitta några kläder och komma typ sist till Beccas middag! Vi hade i alla fall supermysigt där och vi höll allihopa på att dö av garv när vi kollade på gamla videor från när vi var små, roligast var den på Alex, Alex och Becca när dom dansade! Och Becca med marsvinet, haha! Drog med största tveksamhet vidare till Limpan som hade fest och fick en bra överraskning för det blev himla kul. Sprang till nattbussen, träffade Jakob, Matte, Issa och flera som hade varit hos Felix och det var också lite kul. Lördag kvällen var en bra kväll!

10 dagar till skolavslutningen idag!!!!! Och på fredag blir det flak! Idag har det ju till och med varit varmt ute. Jag är en glad människa. Om bara allt plugg kunde försvinna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0