HejHalloj

Nu har man blivit återigen påtvingad att skriva ett inlägg här då... Men jag blir belönad såsmåningom med en filmkväll av joseph, så här är jag!
Inte mycket till sommarväder idag, kyligt och kallt, det passar naturligtvis inte bättre med något annat än en friluftsdag med skolan då! 5 fina km har jag knatat idag och är rätt stolt över att jag faktiskt inte klagade mig igenom dem. Till skillnad från vad jag gjort hittills i veckan, ständigt klagat på hur mycket jag har att göra just nu.
Jag har vart så stressad att min rygg bestämde sig för att strejka en aning, var hos naprapaten idag och nu är jag braaaaa. Ett tag till iallafall :):)
Wiiie Imorgon har jag världens längsta sovmorgon, det passar bra eftersom jag gick miste om min sovmorgon idag då jag skrev Nationellt prov i matte C. Det gick skit, men glad är jag iallafall.
Innan jag säger hejsvejs och att vi hörs om nästa två månader vill jag avsluta med att jag lagat köttfärssås och har trevliga kompisar (speciellt josieph)!!!!!!!!!!
HEJSVEJS


Kommentarer
Postat av: linnea

vilken tuff header ni har, varkligen! skulle behöva lite hjälp med våran.. tror du/ni skulle ha lust med det? ha en bra dag och tack på förhand!

2010-05-27 @ 12:59:48
URL: http://blal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0