Två månader sen sist

Hej på er. Ärligt talat blev jag väldigt förvånad när jag gick in på bloggen och såg att vi fortfarande har besökare??? Haha, vafan liksom, senaste inlägget var för typ en månad sen och mitt senaste inlägg var för mer än två månader sen.. Det går bra nu.

I alla fall fick jag lust att blogga nu, vet inte varför. Ligger i sängen och fryser. Det är mysstund här nu. Tända ljus, filtar och lugna favoriter på radio. Jag gillar det. Förutom en lektion har jag inte gjort nånting vettigt idag. Blir sur på mig när jag hade sådana dagar, och nu kommer jag ha tre på rad. En igår, en idag och det finns inget jag kan göra för att det inte ska bli en sån dag imorgon också. Aja, jag får ta igen det resten av veckan.

Får hoppas på bättre humör, bättre väder och mer att göra i framtiden. Tja

Kommentarer
Postat av: wilmiz

hej jag tycker att du har en jätte fin blogg jag skulle bli glad om du kollade min blogg och kommenterade dära det skulle betyda mycket

<3

Kram wilma

2010-04-10 @ 09:24:09
URL: http://wilmasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0