TVUNGEN

Jag måste vinna så är det bara, så bloggar bara för att inte förlora. Är så trött att jag somnar snart vilket är mycket bra eftersom min klocka ringer 06.00 imorgon! Bra start på sommarlovet eller vad säger ni? Första dagen på jobbet imorgon i alla fall och jag hoppas verkligen att det blir bra :)

Idag var det skolavslutning. Det verkar vara något med att det ska regna på skolavslutning för det gör det typ alltid?! Idag klarade vi oss fram till klockan åtta ungefär om jag inte har helt fel så det var ju great success! Framsteg från förra året haha.

Jaja jag får väl slänga in bilder och annat som jag ska sno från Hanna någon annan dag för nu ska jag sovaaaa. Tack för mig och godnatt

Kommentarer
Postat av: Seph

NOOOoOoOoooOoooOo :(

2010-06-10 @ 20:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0