Tältning

Heeej! sitter hemma hos anton nu och väntar på joseph som cyklade hem för att hämta sovkläder och sovsäck och andra överlevnadsgrejer. Ikväll ska vi tre tälta!
Eventuellt blir det två styckna till iof, erik och andra josef! :)
Hur länge sen som helst då jag tältade sist :O Usch det kommer vara blött och det kommer vara kallt, men vi ska klara oss igenom natten!
Halv kul dag iallafall har jag haft, skolavslutning först på morgonen och sen bar det av till stan där jag och andrea åt lunch och hade det mysigt i solen på ett café. Senare drog vi till Felix i klassen hade trevligt där och snackade om mycket skit. Vi hamnade därefter i kyrkviken och grillade, på en pizzeria och tillsist där jag är nu. Hos Anton.
Nu står jospeh, som kommit tillbaka, och suckar för att andrea har vunnit...
Nu kom även de andra två så nu drar jag ut och slår upp tält :D HEJHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0