Mys

 

Här har ni då två av världens finaste människor som jag har hängt med idag efter jobbet! Vi satt på ett café på djurgården precis vid bron och vattnet och alla båtar och det var sjukt mysigt, det gillas. Dit ska jag tillbaka nästa gång det är soligt och fint det kan jag lova :) Sprang på Niklas och Erik också när vi skulle dra hem, det var kul att se dom också. Annars har dagen varit inte alls speciellt händelserik, det händer i princip ingenting intressant alls på jobbet och imorgon är det fredag. Då ska jag hänga med Frida och vi tänkte äta middag efter jobbet och sen får vi väl se om vi hittar på något annat sen. Det var för länge sedan jag såg den tjejen i alla fall...

Hoppas det inte bli alltför dålig väder ihelgen, det är säämst.
Nu har jag ingenting mer att skriva för tillfället haha. Så nu säger vi hejdå. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0