Midsommar!

Jag lyckades undkomma jobbet idag och nu är jag uppe på landet igen och tar det lungt. Inget ensamfirande här inte :P Jag sitter nu på altanen och inviger våra nya solstolar, de är sköna! Strax ska jag väl se till att hjälpa till med allt som skall göras.
Den här helgen blir nog lite utöver det vanliga iallafall, för det första finns det mycket att göra. För det andra blir vårt traditionella firande annorlunda, helt annorlunda. Dock ser jag lite av det negativa i det för att jag verkligen gillar att fira midsommar med de vanliga familjerna och grannarna, tävlingarna, sångerna och bara hela spårade kvällen i allmänhet.
Men det blir väl okej det här året, nu ska vi vara hos oss med bara släktingar, äta massa mat och spela minigolf.

Appropå det ska jag nu faktiskt gå och montera upp vår minigolfbana och så ska jag sminka mina små kusiner :) hehe
Sen blir det dans runt midsommarstången wwweeey! Hejhej å glad midsommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0