lustigt

Verkar som Andrea försvunnit lite... Tävlingen mellan hon och joseph kanske skulle ha hållt i sig lite längre typ hela sommaren :D
Jag känner att hon inte uppdaterar mig alls om sina dagar nu när hon är vaktmästare. Ändring på det.
Otroligt skön dag måste jag få säga, trots det dumma vädret. Jag har adrig levt en slapp dag som denna på väldigt länge, jag har hunnit med att stor städa mitt rum. Det lyckas alltid bli lika sjukt stökigt efter en hemkomst från vilken resa som helst. Jag dammade, dammsög och tvättade mitt golv så nu är jag riktigt nöjd!
Även mina kläder ligger på de rätta ställena.

Sen slutade det med att jag typ spontant bara följde med till landet, så här är jag nu. Även här har jag hunnit med ungefär 350 miljoner saker redan. En, två, tre, fyra... 350 milj simmande mygglarver har jag precis dödat genom att hälla ut gammalt regnvatten ur en hink. Fy.
Men nu blire grillaaa :)

Hejhej :D


...Städnig å landet, inte tal om matteboken jag har med mig upp... Jag har inte vart mig själv idag =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0