ITALIANO

Ont i magen och illamående. Information&Layout och svenska. Det är min trevliga tisdag. Mycket glad och mycket fundersam. MVG på företegsekonomiprovet jag gjorde igår. MVG i företagsekonomi B. Men sedan G- på matteprovet och ett G i matte C. Vill jag ha det eller kan det bli bättre? Funderar och lyssnar LCD Soundsystem.

Igår spontan-drog jag på korpen fotboll där några grabbar i min klass spelade. Dom mötte några andra grabbar i min klass. Elin jag och Alex stod där med massa andra och hejade och skrattade och dödade myggor. Allting för att slippa skriva det där svenska talet. Jag gör allt för att slippa, det märker jag själv. Men whatever? TORSDAG it is.

Idag är det precis 2 månader till Rhodos. Typ 1 månad till Frankrike. 9 dagar till sommarjobb. 8 dagar till skolavslutning. 3 dagar till student och flakåkning. 2 dagar till promenad med Emelie.

2 dagar till sen kan man säga att det är slut. Bit ihop.

Kommentarer
Postat av: hanna

GAH VAD BRA ATT DU FICK G :D:D vad fıck alex??

2010-06-01 @ 17:53:28
Postat av: andrea

jaaaaa!!! glad är jag. hon fick inte g på provet :(

2010-06-01 @ 18:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0