En bättre dag

Amen tjenna
Dagen började fint med en lång lunch med Hannie på stan, lite affärer och sen vart det stan med Joseph, erik och fredrik :)

nu har jag typ precis kommit hem från jobbet :O stört ont i fötterna som just nu sitter i fotbad :) En fin dag med stress, jäkt och fullt med folk. Trots det har det varit en bättre dag.
Jag har blivit mer van och säker i de saker jag gör och det flyter i stort sätt på. Men det kommer vissa stunder då alla gäster vill ha grejer exakt samtidigt, eller de blir klara exakt samtidigt... Beställningar, beställningar, disk, disk, disk...
Men nu är dagen över och jag hann med den sista båten hem! Och det var himla tur för hur nära jag var på att missa den. Imorgon är jag ledig och eftersom det blir en fin dag igen sitter det fint med sola och samla energi till midsommar och troligtvis kaoset på cafét då.
Jag är ändå jädra glad att jag slipper stressa med 48 personer som bokat bord imorgon, jisses...
Jaja nog pratat om jobbet, och därefter nog pratat om allt! Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0