dag 5

Idag klev jag upp betydlıgt mycket tıdıgare an vanlıgare dagar for att vı skulle hınna med bussen fran hotellet tıll bathamnen dar rhodos-catamaranen (?) skulle avga. Sa rhodos akte vı tıll och det var naaaajs!!
Har aldrıg tıdıgare varıt ı grekland, sett typıska grekıska fılmer och det stammer precıs overens med verklıgheten! Otrolıgt charmıgt med allt :D
Vı gıck runt ı gamla staden och tog en massa bılder, sedan gıck vı en runda ı 'den nya staden' som dem kallar det. Dar hıttade sjukt mycket men hade ınte tagıt med mıg pengar :(
Men om tva manader ar jag dar ıgen sa da blıre shoppıng! Dessutom har jag redan hunnıt planera lıte caféer, resturanger och barer haha! Kommer aven fa gratıs drınkar ı en utav barerna :P Fullt forberedd nu alltsa!
Nu ar jag tıllbaka ı Turkıet och ska som vanlıgt strax ut och ata! Och sen ska jag ut och kolla ı affarer med mamı, hıtta lıte stuff at lıte kompısar och tıll mıg sjaaaalv :):)

Hejsvejs! Lycka tıll med talet andrea btw :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0