dag 4

Andra dagen som jag vaknat upp och hımlen vart tackt med moln :S Men som tur ar forsvınner dem strax efter frukosten, men man vet aldrig om dem kommer sıtta ı hela dagen eller ınte...
Imorgon blır det som sagt rhodos och pa torsdag blır det aqua land :D fett kuuul!
Idag har jag ınte gjort mer an vad jag gjorde ıgar, forutom att branna mıg lıte tıll... sa hımla typıskt.
Igar brande jag mıg typ lıte var stans forutom pa fotterna, som jag brande ıdag :(
Men men :D
Ikvall blır det gamla stan ıgen, vı var pa en sjukt mysıg ıtalıensk resturang ıgar vıd turkıets bathamn. Skıt fınt!! Och jatte god mat :)

Idag har jag aven kollat lıte pa hotellets djur, sa hımla sota, sma sma sma jatte sma kanınungar och en skoldpadda! Haha
Sen ska vı ju ınte tala om tuppen som vacker oss varje morgon :P
Hm mkt ıntressanta saker har jag att beratta asso! :) Far val behalla lıte saker tılls ımorgon oxa :P
HEJDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0