2A JUNI 2010

Hanna verkar ha det super och jag känner mig lite avundsjuk. Men om två månader är vi, Becca, Thernell och Essi på Rhodos och då blir det party!! Jag är helt säker på att tiden kommer gå fort tills dess. Gillar Hannas planer också, dom brukar sluta bra :D

Jag sitter och skriver mitt svenska tal. Det börjar bli rätt färdigt nu, jag är faktiskt rätt nöjd med det jag skrivit hittills men vi får se om det blir bra när jag ska redovisa... Måste skriva lite till och sedan slänga ihop mitt PM och sedan är jag klar, då är det bara öva öva öva som gäller. Tur att det är sista lektionen jag ska ha det :P Haha hoppas bara att det inte blir som på italienskan idag, det var katastrof alltså hahahah men jaja det kan inte gå sämre än så i alla fall. Jag vill bara att det ska vara torsdag nu. Torsdag klockan 5.

Snart snart snart. Vet inte vad jag menar, men bara snaaart! Allt händer snart känns det som :) Och jag bara längtar hihi. Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: hanna

vad hande ıdag kl fem ? :P

2010-06-03 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0