Hold tight

Det går lite segt med bloggandet för min del, men idag kände jag att det var dags att skriva ett inlägg. Dels för att det var länge sen och dels för att imorgon drar jag till Frankrike i nästan en månad. Senaste tiden har det blivit mycket jobb, lite Åland och lite av allt annat också, förutom sol för herregud vilket fint väder det har varit senaste veckan. Därför blev det i tisdags poolparty hos Teresa vilket var mycket trevligt trots den korta tid jag hann va där! Kul att se alla :)

Nu ska jag gå ut och sola igen och sen ska jag dubbelkolla min packning hihi :) Undra om det är någon annan som är i Frankrike när jag är där, hoppades på att få träffa Felix och Jocke men dom kommer hinna åka innan jag kommer ner dit eftersom vi ska stanna så mycket på vägen.. Jaja vi får se. Slänger in en bild från förra helgen, midsommar på Åland. Jag hittade den, jag gillade den förden var sommrig. TJARÅ :)




Kommentarer
Postat av: hanna

jag gillade den åxå :)

2010-07-06 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0