HEMMA

Äntligen är jag hemma igen! Allt i rummet är som ett bombnedslag av kläder väskor och allt. Vid sånna här tillfällen förstår jag verkligen det mamma alltid säger innan vi åker bort, att vi bör städa våra rum för att det alltid är skönt att komma hem till ett städat hem.
Jag brukar göra det, men tydligen gjorde jag inte det denna gång innan jag åkte till landet, vet inte varför, det kommer jag inte ihåg för det var länge sen.
Nu vet jag inte vad jag ska börja med, jag vill damma men det kan jag inte göra förrän jag flyttat alla saker.. Sånt är tråkigt.
Nu har jag suttit här i några timmar och enda skillnaden är att en väska är tömd på kläder som nu ligger i sängen istället, nu får jag ta tummen ur röven å fixa detta!

Sorgligt nog lider jag dessutom av träningsvärk från gårdagens runda runt området på landet, det får mig att fundera på varför jag sprang i morse med?
Kommer inte kunna röra mig imorgon! Men det får jag lösa då :) Då ska jag nämligen träffa Veronica och Hanna på brunch! Längtar :D

Hejhej<3
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0