Hej från frankrike

Tänkte det var dags att blogg eftersom jag inte har gjort det på hela tiden här borta. Den senaste veckan har vi haft dator och internet men jag får skylla på att dem korta stunderna vi väl är i lägenheten så äter vi eller så är det bråk om datorn haha. Det är så sjukt, vi har varit borta i nästan tre veckor och i har en vecka kvar. Är inte helt sugen på att åka hem än, men lite, så det är alldeless lagom med en vecka till..

Idag har vi suttit och solat, tre timmar i solen utan solkräm är inte bra.. Mina ben blev kräftor så det är tur att jag har en och annan lång klänning så att alla slapp se dom .'

ahahkashfsdbfvjhd ska se på film hejdå. Imorgon åker vi till italien och sen hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0