Tvåtusentio

Jaa idag är det äntligen första januari, ett nytt år, det gillar vi och det har vi väntat på. Och nu ska vi göra det här till det bästa året någonsin, för 2009 har ju inte direkt varit något speciellt.

Min kväll igår var alldeles utmärkt, det var superroligt fram till tolvslaget och sen blev det väl inte lika roligt men iallafall roligt liksom. Min dag började klockan nio på morgonen då jag vaknade och sen gjorde jag massa innan Emelie kom hit, sen kom Hanna, sen fixade vi massa, sen komma Becca och Alex. Sen hade vi myspys middag :) Efter det bar det av till Alia för mig Hanna och Emelie, där var det supertrevligt och det var kul att träffa massa som man inte träffat på länge! Vi hade kul hos Alia, sen kollade vi på fyrverkerier och skrek (och några pissa på Hersby) och firade in det nya året. Efter det blev kvällen sämre. Nyrårsfesten sög, men inte klagade vi för det. Men det gjorde vi ju.. Jaja, det slutade med att jag och några andra åkte tillbaka till Alia och myste. Det var trots allt en bra kväll och klockan fem imorse somnade jag och Hanna på fyra sekunder. Idag har jag chilllaaaat galet.

Gott nytt år yeeeeah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0