RHODOS

Hoho klockan är 14:09 och jag har ännu inte fått ett enda grattis för mitt namn idag. Känns en aning surt. Eller i och för sig ringde Hanna mig i morse och grattade, men det räknas inte :P
Just nu känns det som om alla är i full fart här hemma, fixar mat osv. Blir gäster idag för att fira min namnsdag...
Ne jag drev, pappa fyller år på söndag så det firas med lite kalas ikväll!
Men för mig väntar troligen dagens bästa, jag ska möta upp Andrea och boka rhodos!!!!! Finally! woohooo.
Å det måste jag göra NU
Hej svejs! juste Bion med Axel å jacob var fett bra igår :):)
H

Kommentarer
Postat av: Andrea

jag gillar att du skrev det här 6 minuter innan du skulle träffa mig ;D

2010-01-05 @ 17:27:29
URL: http://typ.blogg.se/
Postat av: hana

scchyyysch

2010-01-05 @ 18:31:46
Postat av: Frida

Grattis på namnsdagen :D

2010-01-05 @ 23:51:54
URL: http://blommaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0