Hos Alex

Hejhej! NU sitter jag hemma hos alex och kollar på guldbaggen, jag kan ju börja med att säga att hon är helt spårat galen den här tjejen! Helt besatt av joel kinnaman... :P
Tidigare idag vart det en tråkig dag i skolan, sedan tråkigt jobb i tre timmar senare drog jag över till alex på god middag och bara chill :)
Snart går min buss som jag måste hinna med, då blir det hem och plugga... tråk!
Förutom detta besök hos alex har alltså dagen vart tråkig och helt värdelös nästan. Låt morgondagen bli bättre säger jag! Helgen kommer bli grym iallafall med Emelie, Frida och Andrea :)
Hejsvejs
/Hanna

Kommentarer
Postat av: maria nilsson

Frågestund på min blogg FRÅGA PÅ! www.mariabusted.blogg.se

2010-01-26 @ 19:07:01
URL: http://mariabusted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0