Hihihi

Jag sitter inne på apollos hemsida och spanar in hotellet på Rhodos. Jag vet att det är jättelångt kvar men jag är så himla glad för att vi äntligen har bokat. Ni fattar inte hur mycket jag och Hanna har sett fram emot det här, fatta hur glada vi kommer vara när det är en vecka kvar och sedan när vi åker. Sjukt! Känns så skönt att vi äntligen bokat och att det är säkert nu i alla fall :)

Idag har jag Hanna och Emelie varit i Forum Nacka, det var rätt kul för det är så otroligt stort där och det finns hur mycket affärer som helst. Jaja, vi handlade allihopa inne på ZARA och sen var det ingen som köpte nånting med haha, det tyckte jag var lite kul. Men det var skönt att slippa stan lite, dock var det inte lika kul när vi skulle hem.. Efter buss, tunnelbana, tunnelbana, buss och lidingöbanan var jag äntligen hemma och det tog EN TIMME! :O Sjukt att det ska ta så lång tid, men allt vad lidingöbanans fel, hatar den.

Nu ska jag dra åt helvete, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0