2a januari

Asså jag förstår inte varför det ska vara så svårt att blogga. Jag menar, jag sitter ju ändå rätt mycket vid datorn, och när jag ändå sitter där så kan jag ju ändå skriva lite i bloggen men det gör jag aldrig. Om jag ska vara ärlig är det för att jag typ alltid glömmer bort det.

Nu är det iallafall lördagkväll och jag gör absolut ingenting. Mest för att alla mina planer gick åt helvete, skulle först gått på bio men filmen gick 23.30-02.30 och det bägrade jag, sen skulle jag och Hanna träffa Jacob och Axel typ men det blev inte heller av, och sen försökte jag övertala Hanna om att vi skulle dra på en av hennes kompisars fest men då var hon inte taggad. Utan hon blev taggad för typ en halvtimme sen och tyckte att jag skulle komma in till stan då.. Då blev svaret nej, så det var ju lite segt. Tur att det är lördag varje dag på lovet, nu ska jag lägga mig och läsa lite tror jag, eller kolla i H&M katalogen än en gång, vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0