1a januari

2009 är nu avklarat och året slutade grymt bra, 2010 började dock inte riktigt så roligt som jag hoppats. Hamnade på fel ställe, troligen det tråkigaste och sunkigaste stället jag någonsin hamnat på. Men med fina vänner blir det ändå helt okej :)
Jag försöker se de positiva sidorna, men något som jag inte kan se bort är min borttappade plånbok, lackar. Så jädra typiskt! Träningskortet, bankomatkortet, biokortet och det som jag mest är sur för är två kvitton jag verkligen behöver nu! Så i morse fick jag åka snabbt iväg från Andrea till torsvik där jag förgäves försökte hitta den.
Senare fick det bli ett två timmars besök hos polisen, annars har jag inte gjort så mycket mer i år än.
Jag får se fram emot en tur-vändning imorgon, då jag troligtvis kommer få massa roliga saker gjorda. Ska åka och köpa ny säng, träffa Emelie, Amanda och Andrea en stund, sen får jag äntligen träffa frida, bio med Axel, Jacob och Andrea och sist men inte minst det roliga avslutet på kvällen hos Cicci.

Men nu blir det film med familjen!
Hejsvejs
H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0