trött på snö och kyla

Hejjhejj! Tänkte ge mig på ännu ett försök till på att börja blogga! Efter många jobbiga klagande av våra nästan bara två trogna besökare här, joseph och frida :D (nej okej vi har faktiskt lite fler ;D)
Är deras dagliga behov att läsa bloggen får jag väll se till att tillfredställa det då, ahha ;P
Idag var en dålig dag. Inte nog med mitt dåliga humör i skolan så vart det inte bättre när jag äntligen skulle få lämna den. Lidingöbanan var inställd så det fick bli ersättningsbuss, vilket jag och Andrea inte märkte förrän tio minuter frysandes ute.
När jag väl kommer fram till ropsten visar det sig att alla tunnelbanor på röda linjen inte heller går, jag tänkte vara smart att istället för någon ersättningsbuss ta en vanlig buss.
Men när jag väl ställer mig i busskuren, där lyckligtvis bussen redan står inne så visar det sig att den också krånglar, typ att dörren inte gick upp eller något i den stilen. Men slutligen gick det bra och jag kunde åka hem, gå en kilometer hem och ja sen hamnade mitt liv på banan igen. Allt vart bra med rätta ord :)
Nu ska jag kila tillbaka en kilometer ute till roslagsbanan och åka till täby. Om jag någongång kommer lyckas komma dit dvs. men det återstår att se!
YES

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0