jag. är. mätt.

Idag har jag haft en otroligt slapp dag, ungefär såsom hela veckan faktiskt. Hälften av alla lektioner på hela veckan har vart inställda och idag hade jag inga lektioner alls utan var endast tvungen att hejja på vår skola i hockey.
Jag och Andrea drog iväg under pausen till Willy där vårt svull-party tog fart, vi började lite smått plocka lösgodis och begav oss sedan mot drickhörnan, vi valde varsinn saft och gick för att betala. Bara att vi där mötte Andreas syrra som sorgligt nog fick oss att köpa 6 bullar för 20 spänn också. Som tur är kan jag ju säga att vi fick hjälp att äta upp allt sen!
Jag, frida och andrea åkte in till stan, shoppade lite men kollade mest. Sedan vart jag tvungen att åka hem där jag fortsatte mitt svull-party. Mamma hade fått hem tårta från jobbet och pappa hade godis med sig hem. Det är svårt att låta bli att inte smaka lite, hehe.

Det enda mer jag har på hjärtat nu är att jag är sjukt otaggad på allt. Men det blir ändring på det imorgon! hihiiiiii

hei
sveis




Kommentarer
Postat av: alexandra

snälla! kan du rösta på mig här:

http://nohaahourani.blogg.se/2010/march/rosta-pa-veckans-blogg-v9.html#comment

snälla:)<33

jag är nummer 6 :)

2010-03-03 @ 19:33:28
URL: http://tittapaminsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0