These hard times

Hellooo, idag känns det lite bättre än igår faktiskt. Igår kändes allt hopplöst och onödigt, idag känns bara hälften av allting hopplöst och onödigt. Jag är iallafall tillbaka här igen, igår gjorde jag ett ytterst misslyckat försök att skapa en ny blogg, jag skapade en och skrev i den. Men idag fungerar det såklart inte att logga in på den, min vanliga tur! Så jag fortsätter väl skrivandet här då. Tycker angående ingenting att HANNA har blivit riktigt dålig på att uppdatera ...

Aaajotja, vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att jag håller på att dö i skolan varje dag och känner mig som en riktig outsider, mer behöver jag inte ta upp här. På den positiva sidan så fyller Hannie år på fredag så vi ska ut och fira! Middag och sen får vi se, men det blir nog riktigt trevligt och det är min ljuspunkt denna vecka.

Puss på nosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0