IDAG VAR ANDREA GALEEEEN...

Heyhey back on tttraaack. Men kanske bara för idag? Who knows? Inte jag iallafall.
Inget händer i mitt liv som jag känner för att skriva om, men plötsligt händer det! Som nu! Men det jag egentligen ville säga var att andrea var galen idag! Så nu vet jag inte vad jag ska tala om för er längre...

På fredag fyller jag åår och det ska firas med stort! Maha, först resturang med tjejerna någonstans i Brevik, sen blir det en galen kväll/natt/morgon. Eller vi kan ju kalla att jag ska på pyamasparty som jag lurat mamma med, bara för att få stanna ute! :D Hehhee
Jag är iallafall obeskrivligt glad för allt och tänkte gå ut i köket för att äta något som dämpar min kurrande mage nu.

Varsågod, ett härligt glatt inlägg från ingen mindre än HANNA
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0