HEJPÅER!


Hejjj! Galet länge jag vart borta! Hade lagt bloggen helt completely åt sidan för ett tag! Men nu kunde jag bara inte hålla fingrarna bort från tangentbordet! x)
Allt är super med mig för övrigt. Har det sjukt stressigt i mitt liv bara, plugg, vänner och familjen som alla krockar på en och samma gång.
Jag börjar få ångest för att jag mot min vilja aldrig följer med upp till landet med min familj eftersom jag vet hur gärna de vill ha med mig. Samtidigt på helgerna har jag redan fått en massa saker inplanerade, Ulrikas & martins fest, galen spårning med Andrea, poolparty, pyamasparty.. U name it! :P Haha
Idag har jag sovmorgon och börjar inte förrän tio i elva, skööönt! Dessutom ska jag inte glömma att nämna att jag slutar tidigare med. Ingen företagsekonomi idag!
Ikväll ska jag träffa Fredrik och Veronica på Café 60, äta middag och prata genom våra liv! Underbart!
Strax ska jag börja bege mig mot skolan! Keep it chill<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0