Hästburk


woohooow laser-eyes

TJA!
Har suttit med Rebeccas och min engelska text till vår redovisning vi har imorgon tills nu, äntligen klar säger jag. Men nu ska jag vända min blick mot min andra hög av böcker och läxor. Vistt har vi inte så mycket, men jag känner verkligen att jag bör ta igen och sattsa redan nu fullt ut på Företagsekonomin. Om jag inte får mvg i slut betyg kommer jag inte veta vart jag ska ta vägen...
Men det känns bra det här! Klassen fick tillbaka vårt första prov imorse, vilket förgyllde min dag enormt! Hihi
Under lunch rasten hängde jag med Frida, Axel och Jacob. Ingen Andrea för hon e sjuk :(
Jag hade iallafall underbart roligt, skämtade om hästar lunchen igenom i stortsätt. Från skolan till willys och tillbaka, Haha!

Efter skolan drog jag direkt hem, ställde in moppen i garaget och åkte därefter direkt in till stan för att möta upp frida! Jag förstörde tydligen hennes shopping dag genom att gå och klaga på att hon skulle shoppa när jag ville äta. Frida förstörde samtidigt min ät-dag genom att klaga på att jag ville dra iväg för att äta istället för shoppa. Vi är bäst!
Nej nu ska jag ta tag i företagsekonomi projektet! :D Full rulle på mig här!

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0