Hannna:

Hm jag tycker att både jag och Andrea suger på att uppdatera här... Vad krävs? Hmhmhm ett händelserikt liv kanske?
I mitt liv sker inte mycket mer än skola just nu, så mycket jag egentligen bör ta hem och jobba med men som jag inte orkar. Vilket leder till att jag halkar efter, inte bra! Men har lovat mig själv nu att jag ska sätta igång med plugget och framför allt kämpa upp till hundra för att inte lyckas komma försent på första lektionen på måndagar och fredagar. Det får bli mitt första steg. Jag lär ju komma in i mina nya rutiner förr eller senare, säkert blir det lagom till höstlovet och därefter den veckan när skolan börjar igen är allt förstört igen.
Hehhe...

Guuud vad tråkigt inlägg. Nu ska jag iallafall gå och leta efter något i köket som kan hindra min mage att kurra mer sen bär det av till moppen och till lidingö för filmkväll hos kjällander! Sitter också och funderar på om jag ska gå och köpa något till filmkvällen som en rolig liten suprise, vi får se vad jag kan klura ut! :D

Peace
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0