Fortfarande

ÅH JAG BLIR GALEN. Är fortfarande sjuk. Tror jag har haft allting man kan ha; feber, ont i halsen, ont i örat, täppt i näsan och en ständig huvudvärk. Och igår trodde jag äntligen att jag skulle bli frisk.. Men nej, idag vaknar jag upp med skitont i huvet, en igentäppt näsa, ont i halsen och örat tillbaka (fast bara liiite) plus att jag under natten fått hosta och ögoninflammation. GRATTIS.

Nu ska jag knarka alvedon, hostmedecin och nässpray (och ögonsalva) så att jag förhoppningsvis kan gå på middagen hemma hos Sofia ikväll! Har ju längtat efter det..

Blir galen.


Kommentarer
Postat av: Ruuunie

GRATTIS PÅ FÖDELSEN ANDREA! :D

2009-10-01 @ 00:21:12
Postat av: Frida

Nej nu får ni örja blogga igen tjejer, dt där håller inte xD <3

Pusss

2009-10-02 @ 08:28:43
URL: http://blommaans.blogg.se/
Postat av: HANNIEEE

Jag håller med en aning faktiskt! ikväll då kommer ett jädra glädje sprudlane inlägg från moi

2009-10-02 @ 17:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0