Du betyder mycket

Tjatjatja det har hänt mycket sen sist, eller mycket och mycket, det beror ju helt enkelt på hur man ser på saken. I fredags fyllde iallafall Hanna år, det firade vi :) Och hade sjukt roligt. Sen har jag gjort mycket och lite, egentligen ingenting speciellt men jag har ju gjort saker hela tiden. Och nu är jag typ sjuk. Usch.. Jag har jätteont i halsen och har haft det hela dagen, och just nu kan jag bara andas genom ena näsborren, det känns ju lovande. Får inte bli sjuk nu, orkar inte. Jag borde vara med försiktig innan jag önskar mig något, det är fel vecka att bli sjuk. Förra veckan ville jag inget hellre än att bli sjuk. Menmen. Ihelgen hade jag och min spårade sköldpadda ha roligt som vanligt, plus att jag ska va barnvakt med Frida, så jag får INTE bli sjuk.

Jaja, idag var det tänkt att jag skulle söka jobb. Men när jag ska göra det vill jag hellre vara på bättre humör och må bättre än vad jag gjorde, så det slutade med att jag åkte hem igen. Och pluggade förvisso, så det var ju bra ändå. Det får räcka med barnvaktning den här veckan, jobb det får jag ta någon annan dag. Jaja igen, drog runt lite här hemma för att sedan dra in till stan och möta Hannie, vi satt på donken i flera timmar och när vi kom ut var det mörkt.. Hon är bra den tjejen, hon betyder mycket. Hanna alltså.

Meeeen, imorron ska jag vakna på rätt sida! Puss Andrea ♥


Den här bilden bara för att Hanna äälskar den! Spårad brud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0