Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Hejhopp gummisnopp och tjenatjena mittbena!
Vi har blivit riktigt dåliga på att uppdatera i den här bloggen.. Jag vet inte riktigt vad det är. Jaja, och nu skriver jag bara för att jag inte har något annat att göra. Är sjuk. Ligger hemma framför tv:n och kollar på Fridas favoritprogram Ellen DeGeneres show och har feberfrossa. Sjukt störande, fryser ena sekunden och andra sekunden är jag varm och måste jag och öppna fönstret. Nu vill jag bli frisk igen, fast ändå inte för jag har massa läxor jag måste göra som jag inte gjort, fattar inte matten och ligger efter i italienskan. Och imorron, om jag ska till skolan, ska jag hålla tal om en förebild och det har jag inte ens börjat med.. Känns bra. Orkar inte ta tag i pluggandet nu heller, nej jag tror jag ska sätta på One Tree Hill och äta mina chokladbollar som jag bakade förut men inte lyckats äta för det gör ont.

Och förresten tror jag att jag är immun mot alvedon, jag har tagit 7 alvedon sen middagen igår och jag har fortfarande ont i huvudet, dom hjälper ingenting.. Usch usch.

Hare bra ♥♥
/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0