Andrea här

Wohooo jag e glad mihiiii :) Har haft en bra helg typ, den har varit sådär lite lagom rolig, inte jättesuper rolig som man gärna vill att helgen ska vara, men det har inte varit tråkig heller satt..
I fredags var ju jag iallafall barnvakt med Frida och vi tjänade 350 spänn var, najs! Sen drog vi hem till Marcus och där var det några roliga människor, sen kom det massa andra roligt folk senare! Frida drog rätt tidigt men jag stannade och jag är glad att jag gjorde det. Hade sjukt roligt, men var tyvärr tvungen att ta sista bussen hem och den går 00.40 så det var sjukt segt. Menmen, hade ju sällskap hela vägen hem av typ 5 olika personer jag träffade haha. Nej nu får det räcka (för här kommer Rebecca! HAHAHA)

På lördagen så drog jag och Frida in till stan innan jag skulle träffa Hanna Emelie och Amanda och fika. Frida hängde på och efter vi andra väntat på Hanna i fyra *host* 15 minuter satte vi oss på EH och drack is chai och träffade världens skönaste grabb som jobbade där :) Sen gick vi vidare till donken för alla andra va hungriga, jag var för en gångs skull inte hungrig hah.. Där satt vi ett tag också och sen drog Frida iväg och mötte Melanie och sen åkte vi tillsammans hem till mig och sen till hennes papi och lagade hans fiskgryta som han är så otroligt stolt över! Åkte bil med Moje och Jeppe och lyssnade på raggarmusik och hade det roligt maha. Sen var resten av kvällen rätt konstig, hamnade tillslut hemma hos Linus med Hanna men typ precis när vi kom skulle alla andra dra så vi stannade bara en stund. Åkte hem och sooooov. Och idag var jag först på donken med Frida och Sebbe, åk aldrig till donken på karlaplan vid lunch på en söndag! Och sen var jag och träffade en barnvaktsfamilj. Fyfan vilket tråkigt inlägg japp!

Måste fortsätta med mitt engelska/företagsekonomi pluggande för imorron är det crap-dagen! Wiihooo vi längtar *inte*
♥♥♥ Fred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0