Tjabba

Klockan är 22.22 när jag börjar skriva det här, såååå, nu önskar jag mig ngt :)

Annars då? Sitter här helt nöjd efter att ha kollat på Desperate housewife, wiho! Innan det har jag varit barnvakt och gått i skolan, inte hunnit med så mycket mer faktiskt. Chillat omkring lite. Har vart fett segt i skolan today, har haft svenska som iof var rolig, två timmars lunch när jag och Frida åt kebab, matte när jag och Kjällander roade oss med att rita på våra mattekluringar och sen ingen företagsekonomi. Det kanske låter skönt, och det var det också men trååååkigt. Eller egentligen inte, så jag vet inte varför jag känner att hela dagen varit trist. Det var väl barnvaktandet som fcik min dag att bli dålig, GAH, blir galen på ungen. Jaja, imorgon är det en ny dag, med bara tre lektioner och slutning (kan man säga så?) klockan 12.50 - naaajs! Då blire stan med Frida och troligtvis Emelie och Hanna också :) Sen filmkväll hos Joseph på kvällen? Hejhopp rolig dag, men så måste man plugga också och då föll det.. Haha nej, men det är lite trist. Jaja, fan vad jag snackar skit nu,

H E J D Å !
xoxo you know you love me /Andrea

Kommentarer
Postat av: hanna

du glömde inte lyfta på fötterna va??

2009-10-07 @ 19:48:22
Postat av: hanni

varför har ingen nämnt joseph för mig föör? :(

2009-10-07 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0