Standing strong

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.

Jag tycker inte om måndagar. Jag tycker inte om läxor. Jag tycker inte om när jag inte orkar göra läxorna. Jag tycker inte om att det är måndag och jag måste plugga men kan inte göra läxorna. Bra dag idag, haha! Neeeejdå, den har faktiskt varit ganska bra. Och ska jag vara ärlig så är det inget fel på måndagar, förutom att helgen är slut. Vill ha helg igen! Vill ha vill ha vill ha.

Igår hade vi iallafall släktkalas här hemma, det var ganska trevligt och Sandra bjöd mig på halloween-fest hihi. Efter det drog jag in till stan och gick på bio med Frida. Åt middag på Tacobar gjorde vi också. Och träffade på Erik, Jakob och Jens gjorde vi också. Det var en lagom, trevlig kväll och en mycket bra film!

Skola.. Jaja, nu måste jag väl plugga lite innan jag ska äta, iväg och sedan tona håret igen!!! Asså jag är typ nervös haha, det var så länge sen jag gjorde det men det blir nog bra. Om jag blir svarthårig ska jag tvätta håret sjuttontusen gånger tills imorgon. Lycka till med det haha, men ändå. Hoppas det blir bra för annars blir jag ledsen. Det får vi se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0