sagt som gjort

Vart tillsagd på skarpen igår av andrea att skriva blogg, så här är jag! :D
Så på senaste tiden har jag i stort sett suttit med plugg, plugg, plugg och plugg! Sjukt vad jag på sistone vart ambitiös!
Imorgon har jag iof italienska prov som jag skippar att plugga till; det jag kan, det kan jag. Sen var det ju faktiskt så att jag prioriterade naturkunskaps provet på fredag som jag redan nu pluggar intensivt till.
Vi alla i klassen fick prata om hur man låg till inför provet på fredag med läraren idag, jag berättade att jag tyvärr inte tror att jag kommer klara provet och fick höra att jag var den enda i hela klassen som sagt det. Grymt om jag sätter ett VG på fredag iallafall! Hoho, så nu har jag mitt mål, att chocka Håkan :D
Dessutom blir det partajj firande för mig och rebecca om det går så bra för oss!

Idag var en mycket bra dag hur som hellst, trots att jag fick uppleva ett pinsamt ögonblick på naturen när jag konstigt nog råkade skrika nej hur högt som hellst under genomgången. Andrea och jag fånade oss som vanligt och påväg hem förbi den stängda cafeterian snodde vi och Alexandra med oss en bulle hem, hungriga som vi var...
Hahaha! Vi kan trösta oss med att vi missade kanelbullensdag, om den ens varit än?

Keep it chill
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0