Oooops

Hehe, nu vare en vecka sen jag bloggade. Jag kanske ska bli en sån som bloggar en dag i veckan? Varje lördag, låter det bra eller haha? Det verkar ju som att det är så just nu iallafall. Asså nu kom Basshunters reklam på spotify och jag lackar på den reklamen, han kan ju bara försvinna, vem vill lyssna på hans musik?! Aaaajaaaaaa, här kommer iallafall min vecka..

Måndag: Sjuk
Tisdag: Tillbaka till skolan igen, med glasögon! Kändes skumt, fick frågan "VArt har du varit?" Över 20 gånger tror jag, och när jag förklarade att jag varit sjuk frågade typ hälften "HAr du haft svininfluensan?".. Sen fick jag också frågan "Har du skaffat glasögon?" två gånger trots att jag haft glasögon sen jag gick i femman.. Använder dom inte så ofta kan man säga. På kvällen satt jag och pluggade kommunikation, pratade med Frida på msn och vi bestämde oss för att åka till superstore och köpa godis för 2,90! Så det gjorde vi, där träffade vi Josef, Joseph, Anton, Niklas och några andra så vi hängde lite med dom innan vi åkte hem till Frida igen och jag sov över där.
Onsdag: Skola igen, hem och pluggade matte och sen hem till Joseph för att kolla på film med några. Myspys! Hade riktigt roligt faktiskt.
Torsdag: Min födelsedag! Skolan, fick många grattis och hade ruuligt. Hem, bakade tårta, firade mig lite med familjen och sen pluggade jag matte hela kvällen eftersom jag skulle ha matteprov på fredagen. Lite segt..
Fredag: Skola som alltid, fast inte som vanligt. Hade matteprov i två timmar och sen lunch/håltimme i tre timmar. På den roade jag och Hanna oss med att åka till centrum, sen till superstore för att köpa godis. KOm tillbaka till skolan, fick en present av gulliga Jacob, Joseph och Axel och det var ett kilo godis! HAHA! Jaja, efter skolan åkte jag hem en snabbis och sen in till stan för att träffa mami och papi. Fick väskan jag fick i födelsedagspresent och shoppade lite innan vi gick och åt middag på världens gulligaste italienska restaurang. Åkte hem, Hanna kom till mig och vi drog hem till Joaseph på filmkväll med massa trevligt folk :)

Idag: Ska typ plugga.. Sen måste jag träffa Frida en snabbissssss! Och ikväll äre spååååra som gäller haha, frågan är bara: vart ska man sova? Jaja, det löser sig alltid, eller hur Hanna? ;) Maha, nej nu ska jag plugga vidare.

Keep it chill som Hanna brukar säga
/ Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0