Helveteeeee

Tjabbatjenahallå! HAHA, mitt förra inlägg.. Jaaa, det var ju roligt eller hur. Jäättekul, verkligen. Men jaha jaja, jag har tråkigt, och det kommer kanske antaligen att märkas på det här inlägget......................

Vette fan vad jag ska skriva asså, har varit i stan idag i alla fall, det var mycket trevligt. Jag och Hanna började med att äta på donken. Får jag gissa vad ni tänker nu? "TJOOOOCKISAR" tänker ni. För det är vad alla brukar säga när man berättar att man ska äta på donken, idag var det Adam och Lukas som stod för att säga så, yeeeey! Sen vandrade vi omkring.. Hon köpte en jacka.. Jag köpte en jacka.. Och sen gick vi omkring lite till och åkte till Söder. När vi skulle åka därifrån åkte vi från Slussen, vi åkte till T-Centralen och skulle byta där. Och gissar vart vi hamnar sen? Joo, Gamla Stan, vi åkte alltså fram och tillbaka. Yes, vi är bra på att åka tunnelbana! Gissa vad vi gjorde sen då HAHA, jo vi åkte till donken igen. Fast denna gång bara för att sitta där, vi åt ingenting bara så nu vet. Dagen fortsatte med att jag åkte hem, höll på att frysa ihjäl på moppen, åt middag och gjorde inget speciellt. Nu sitter jag under ett täcke och en filt i mitt iskalla rum och känner mig trött. Vill göra något ikväll men det kommer antagligen sluta med fail eftersom hela Sveriges befolkning ska kolla på fotbollen ikväll och jag hatar att titta på fotboll. Mitt liv är grymt.

Ciaaaao på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0