Bakteriedödande?

Igår var det en bättre dag. Den var väldigt rolig faktiskt. Dagen var rolig efter gympan, innan det var det inte speciellt rolig. Speciellt inte innebandyn på gympan. Lunchen/håltimmern var kuul, det roligaste var när jag och Hanna fick cpdamp och sprang omkring och sprutade bakteriedödande på alla. Det var ganska roligt när Hanna hade sönder ett bort också haha! Sen på den frivilliga företagsekonomin garvade vi ihjäl oss åt våran pee-story som handlade om kiss, smurfar, kineser, gröna barn och allt möjligt. Det var meningen att vi skulle skriva ner den här men vi hann inte. Får gör det en annan dag? På kvällen satt jag och Frida och pluggade företagsekonomi med en ekonomilärare från Hersby, najs! Sen avslutades dagen i soffan tittandes på Criminal minds med mami och Vendela.

Idag, var det en sämre dag. Fast egentligen inte, jag har typ alltid roligt. Men iallafall, idag var det enda roliga den superlånga lunchen/håltimmen, igen. Hängde med massa sköna människor. Jaja, sen var det engelska uppsats och frivillig NK-lektion.. Vi var typ 7 stycken eller nåt. Yey. Den visade sig var väldigt onödig för mig eftersom jag inte kommer att få göra provet (?!??!?!) så där satt jag i onödan. När skolan slutade hade varken jag eller Hanna lust att dra hem. Sååå, vi satte oss på Lidingöbanan. Och åkte till Kottla. Där vi åkte bussen till Superstore. Där köpte vi godis. Sen hoppade vi på första bästa buss. Det blev 205:an till Sticklinge. Så vi åkte runt ett varv runt och tillbaka till Ropsten för att sen åka hem. Som vi sa då, man måste ha riktigt jättetråkigt för att göra något sånt!

Nej nu ska jag hålla min mami sällskap lite, och hoppas att något roligt händer ikväll.
Pusselipuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0