Typ

Aaatja då ska man skriva ner vad man gtjort idag då mahaaha. Det känns som jag bara har åkt fram och tillbaka och hit och dit, men det har jag väl inte riktigt gjort assåå. Först vare såklart som as always men jag hade lyckan att sluta 13.00 eftersom min sista lektion var inställd eller nåt, då blev jag glad, inte lika glad som marcus dock haha, han typ hoppade omkring av lycka.
Jaja, sen drog jag och frida till mig för kladdkakaaaa, men det blev ingen kladdkaka haha, det blev bulle, mjölk och pepparkaka men det var också bra. Sen pluggade vi matte och det var inte lika bra det, smäst gick det eftersom ingen av oss förstår. Vi är smarta, JA. Efter det var jag barnvakt åt två gulliga ungar som heter Märta och Ella, eller jag kanske borde kalla henne Niklas, för hon tror att hon är en pojke och hennes högst önskan är att få en skateboard. Jag diggar henne, hon är fyra år. Ja, vi gjorde väl inte så mycket, tog en låång promenad hem och sen var det matlagning, blöjbyte och andra mysiga saker som gällde. När jag äntligen kommit hem igen så gjorde hanna min plugg-kväll mycket roligare genom att föreslå fika-plugg. Allt blir roligare när man gör det med hanna så plugg-fika blev det, och såklart lite annat snack.. men för ovanlighetens skull pluggade vi faktiskt ganska mycket.

Men nu ska jag dumpa över den här datan till my sista innan jag dampar ur och kastar den i väggen för den är så jävlajävlajävla seg. Peace and love and understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0