Torsdag

Nu blir ni väl inte särskilt förvånade när jag berättar att det inte hänt nånting speciellt på hela dagen. Inte alls.. Bara en helt vanlig dag, men det här är i alla fall vad jag gjort

- Tyckt att det är VÄLDIGT jobbigt att gå upp ur sängen på morgonen numera.
- Kommit på att gympa inte är min grej (det har jag iof vetat länge..)
- Skickat ett sms där det stod "dina byxor är ut&in" haha!
- Sovit i en soffa i skolan, sen kom massa andra och förstörde

Sen jaa, nu kommer jag inte på vad jag gjort mer. Var i alla fall på rätt bra humör när jag kom hem och då började Vendela såklart bråka med mig.. Jaja, när mamma kom hem låg jag och sov i mitt rum och Vendela i soffan i vardagsrummet. Vi är bra! Neej nu ska jag sova vidare så jag är pigg imorgon, för då är det fredag! Yeey!

Peaceee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0