Torsdag!



Hejhej! Nu har jag vart hemma i några timmar men naturligtvis inte satt igång med pluggarbeten som skall vara klara tills imorgon ännu.
Sitter framför datan och ska påbörja en engelska redovisning om något som irreterar mig, eller rättare sagt så påbörjade jag faktiskt skrivandet av den strax efter halv tre men det enda som blivit nerskrivet sedan dess är drygt två rader.
Sedan har vi Information&layouten läxan, ett CV ska skrivas och innehålla en hel del, så jag får sätta fart!
Till hjälp har jag en värmd kopp chocklad och yoghurt med hehe vindruvor i (Hugos grej maha :P).
Idag slutade jag alltså klockan två pga två inställda lektioner efter en stört rolig föreläsning i aulan.

Nej ni, nu ska jag tagga till på läxor så att jag kan se till att kunna redovisa imorgon! Ska tillägga innan jag avslutar att Andrea och jag måste ju seriöst vara bäst på fortboll evaaah... hahaha :D


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0