Tisdag

Hallihallå, här sitter jag med ont i huvudet och tittat på Christine, som kan vara världens roligaste program haha! Så sjukt roligt och jag har suttit här och skrattat för mig själv.. Försöker också göra min ADM läxa som jag ska ha börjat på tills imorgon, men nu har jag börjat så nu ger jag upp! Måste plugga kommunikation också för imorrn äre prov. Yes, imorgon kommer det bli en bra dag känner jag. Som tur var har jag iallafall haft en bra dag idag, även fast skolan var exakt likadan som den alltid varit. Det var lite roligt att träffa alla igen :)

Sitter också och lyssnar på min nya favorit låt Wonderful world med James Morrison! Så himla bra, jag älskar den. Och det har Hanna märkt eftersom jag lyssnar på den hela tiden, haha!
Nää, hoppa och skit som en fin vän brukar säg. Nu ska jag lägga ner datorn, ciaaaao ♥



ge mig sommar igen.


Kommentarer
Postat av: jessica

fin blogg! :)

2009-11-04 @ 18:54:00
URL: http://jessicawenngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0