svB

Hejhallå!
Ska alldeles strax till skolan för att hämta böcker som jag glömt.. Så typiskt mig! Glömskt.
Hade egentligen en helt ledig skoldag idag, men tydligen så bestämde sig skolan för att sätta in en övning inför svenska B nationella i tre timmar.
Jag måste få säga att jag ibland uppskattar att jag är dyslektiker på grund av alla de möjligheter jag får. Special klassrum, idag fick jag obegränsad tid på skrivningen alltså så slapp jag den där stressen jag annars brukar känna och så bjöd prov vaktaren på chai te, godis och kakor! Tihihi, fett gott!
I och med den begränsade tiden la jag skrivandet åt sidan för att kolla igenom hela skolkatalogen som lärarna fått in. Kulkulkul!
Skrivningen gick väl hyffsat bra hoppas jag :)

Nu sitter jag hur som hellst och väntar på att pappa ska komma hem för att kunna skjutsa mig till skolan och sedan förväntar jag mig en jätte god mat när jag kommer hem. Har inte hunnit äta allt för mycket idag så är vrålhungrig :O

yeye Ciao cipolla! :D /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0