Plugg & fik med en fin vän

Fick lite smått ångest nu när jag insåg att Andreas glädje förhoppningar om att jag kanske skulle ha uppdaterat bloggen lite mer än vad jag gjort hittills under lovet just sjönk till noll.
Så jag gör en god gärning och skriver nu för hennes skull! Hihi
Andrea är äntligen hemma från New york!! Hur coolt? Jag saknade henne enormt väldigt mycket under dessa sju-åtta dagar iaf! Så för min del är det bra att hon är hemma igen :)
Själv har jag inte haft för mig något alls på lovet, jobbat och träffat kompisar typ!
Nu eller strax ska iallafall jag iväg och träffa henne på espresso house, vi ska plugga! Ett företagsekonomi arbete som skall lämnas in på tisdag och vi ligger lite illa till, mycket som ska hinnas klart. Som tur är är vi lediga imorgon med, sköönt!

hihih hej då
/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0