Om en månad

Ciao tyckte jag var en passande hälsning idag eftersom att jag sitter begravd i mina italienska böcker.. Imorgon är det prov och jag börjar få lite smått panik. Inte bara över italienskan asså, utan för de kommande veckorna innan lovet. Efter att ha bläddrat igenom min kalander har jag märkt att jag typ kommer ha galet mycket att göra, det kommer att vara prov, inlämningsuppgifter, läxor, böcker som ska läsas och allt vad man kan tänka sig. Och jag har precis fått ett nytt barnvaktsjobb som innebär barnvakt minst en gång i veckan, men den här veckan kommer det att bli tre. Jag undrar hur jag ska få ihop allt, men det löser sig, jag får väl ta det som det kommer. Men eftersom att jag typ blir tröttare och tröttare för varje dag som går så vill jag bara att lovet ska komma NU!

Jaja, idag är det ju en månad kvar till julafton, och jag hoppas på lite snö tills dess! Åh vad härligt det skulle vara, men det kommer det väl inte heller att bli, ibland gillar jag inte Sverige.
Peaceeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0